You are here

ΑΙΧΜΕΣ

@@@ Το σχέδιο νόμου του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά επιχειρεί να φέρει τα χρήματα …μπροστά. @@@Kαι να σταματήσει το …παράλληλο σύστημα πληρωμών που είχε δημιουργηθεί από διαφημιστές και διαφημιζόμενους και έχει καταγγελθεί από τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ. @@@Με το νόμο Βενιζέλου τα έσοδα της διαφήμισης, αλλά και το τελικό της κόστος χανόταν στο…υπερπέραν @@@Τώρα, με τη χρήση της τεχνολογίας επιχειρείται μια καθαρή σχεσή, στην οποία κάθε πλευρά θα έχει το μερίδιο της που θα αποτυπώνεται ηλεκτρονικά και όλοι θα γνωρίζουν και το έσοδο και το κόστος. @@@Σε μια αγορά που σέρνεται, κανονικά, θα έπρεπε να είχαν υποδεχθεί το σχέδιο με τυμπανοκρουσίες.Ο νόμος4279/2014 για τις “επιστροφές”.Ψηφίστηκε Αύγουστο, χωρίς διάλογο και ενίσχυε τους τηλεοπτικούς σταθμούς.@@@Συμβαίνει το αντίθετο, φυσικά. Τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ θα απευθυνθούν ξανά στο ΣτΕ, για να ακυρώσουν αυτό που ζητάει ο νόμος την υποχρεωτική συμμετοχή στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών. @@@Δυστυχώς, τόσο το ΕΣΡ εξαιτίας της αβελτηρίας των προηγούμενων ετών, όσο και η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν μπορούν να συνδράμουν και να δώσουν στοιχεία για τα λεφτά που χάθηκαν στη διαφήμιση, ενώ διασώθηκαν οι διαφημιστές, με άλλα ονόματα εταιρειών. @@@Στην πρώτη γραμμή κρούσης κατά του νομοσχεδίου είναι εκείνοι που δήθεν έκαναν εκπομπές telemarketing , αλλά στην πραματικότητα έκαναν διαφήμιση των επιχειρήσεών τους, σε πολιτικές εκπομπές, καταστρατηγόντας τη νομοθεσία για το ελάχιστο όριο διαφήμισης, μή αποδίδοντας ειδικό φόρο, αγγελιόσημο και ΦΠΑ. @@@Αλλά, στο ΕΣΡ των προηγούμενων ετών, κανείς δεν ήθελε να αγγίξει αυτές τις περιπτώσεις. @@@Πάμε, λοιπόν, για ολομέτωπη σύγκρουση.

User login