You are here

Ορθογραφία ρημάτων αλλιώς! Μια άσκηση για τη δυσλεξία!

Όταν χρειάζεται να αλλάξουμε τον κλασικό τρόπο διδασκαλίας!Η Γραμματική και οι κανόνες της είναι μια δύσκολη υπόθεση για τα παιδιά που δυσκολεύονται να τους απομνημονεύσουν και να τους εφαρμόσουν. Χρειάζεται λοιπόν να ανακαλύπτουμε συνεχώς νέες διδακτικές οδούς. Μόνο εάν προσφέρουμε μαθησιακές εμπειρίες που ταιριάζουν στο στυλ μάθησης του κάθε μαθητή με Δυσλεξία θα έχουμε τη θετική αλλαγή που αναζητάμε.Μια άσκηση για την καταληκτική Ορθογραφία των Ρημάτων που χρησιμοποιεί τα χρώματα και την κίνηση θα βοηθήσει στην καλύτερη αποτύπωση της μορφολογίας αυτής της κατηγορίας λέξεων σε παιδιά με Δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ και άλλες ΕΜΔ.Υλικά: χρωματιστά χαρτάκια (μπορείτε να δοκιμάσετε διάφορες υφές), λευκό χαρτί, μαρκαδόρος, συρραπτικόΥλικά!Η άσκηση ξεκινάει με το να γράψουμε στο λευκό χαρτί την κατάληξη των ρημάτων και στα χρωματιστά χαρτιά την υπόλοιπη λέξη.Γράφουμε την κατάληξη & τα ρήματα που θέλουμε!Μετά βάζουμε τα χαρτιά το ένα πάνω στον άλλο (χτίζοντας αυτή την κατηγορία ρημάτων) και τα στερεώνουμε με συρραπτικό.Στερεώνουμε με συρραπτικό!Τώρα έχουμε μια κατασκευή που το παιδί ενώ ξεφυλλίζει συνειδητοποιεί καλύτερα την σταθερότητα της κατάληξης. Αφήστε κάποια φύλλα κενά για να συμπληρώσει και άλλα ρήματα αυτής της κατηγορίας.Ξεφυλλίζουμε & διαβάζουμε!Είναι μια άσκηση που μπορεί να γίνει για όλες τις κατηγορίες των Ρημάτων αλλά και όλων των κλιτών λέξεων!Το κάνουμε για όλες τις καταλήξεις!❝Αν το παιδί "κολλάει" και δεν μπορεί να πει άλλα ρήματα το βοηθάμε να τα παράγει αποφεύγοντας να του τα πούμε εμείς πχ. "Πες μου το ρήμα όταν νιώθω ζέστη", "αν ρίξω νερό στα λουλούδια, τι κάνω;" κτλ.❞Άσπα ΜητρακάκηΕιδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος, dyslexiaathome.blogspot.grΠερισσότερες συμβουλές εδώ.

User login